"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

12 February 2016

Day 38 of 366: Twenty-two


*Just imagine i'm typing this on 7 february okay*

Alhamdulilah. Syukur pada Allah kerana telah memberi aku nikmat kehidupan untuk 22 tahun. Walau tak sampai separuh abad, aku still rasa dua dekad sudah terlalu lama untuk aku terus bernafas atas bumi Allah ni.

Yelah. Bukan semua aturan Tuhan, aku ikut. Berapa banyak larangan Dia, aku abaikan. Tapi Allah masih beri peluang pada aku untuk terus bernafas. Untuk aku terus bertaubat pada Dia sebelum kematian menjemput. Kan?  So bila dah matang ni, wajib lah untuk aku fikir baik buruk setiap tindak tanduk. Jangan perangai macam ada tanduk pulak. Kan?

And happy moment bila team hidayah buat surprise birthday celebration dekat Pantai Cenang. Walau awal sehari, tapi aku tetap happy. Sebab aku suka surprise dan ini first time kena surprise macam ni. Dan aku tak expect langsung. Walau jauh dr family. Aku masih ada family kat sini. Tunggu aku buat entry pasal korang.


Happy twenitu self!

Terima kasih Allah. Untuk nikmat kehidupan ni. Doakan aku terus pada jalan yang benar dan tidak tersilap langkah.

Salam Sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~