"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

08 May 2015

Sebak Sebabak

Assalamualaikum.

1st entry in mei yeayyy. Masa menaip ni aku kat dlm kereta nak ke melaka. Dari klia. Lepas hantar kak siti. Ye kak siti pegi jepun sebulan. Tinggal along dgn babies dekat melaka.

Masa salam2 tu aku yg menangis tgk kak siti menangis. Sebak weh. Mak nk tinggalkan anak2 yg kecik sebulan. Kalau aku jd mak, aku yg meraung weh. Gila tak?

So aku dh tekad nak bg kasih syg bebanyak kt dorg. Bg dorg tak rasa sunyi takde mummy. Walaupun mmg tak sama. Aku cuba. Aku tau ni nk dekat final exam dah. Pastu aku akan selalu balik melaka. Aku tau study aku akan kelaut. Tp entah. Aku berserah je kat Allah. Aku niatkan aku jaga bebudak ni demi Allah. Moga Allah permudahkan urusan masa belajar dan final exam nanti insyaAllah.

Aku tgk rayyan behave semacam pun aku yg sebak cemana. Haih haih. Shasya kuat. Aku tau Along mampu jaga anak2 dorg.

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~