"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

06 February 2015

Februari


Imma February baby jyeah.

dan esok lah hari aku menjadi baby. gittuw.

bila rasa umur 21 ni mmg rasa dah makin tak remaja dan tak rasa nak sambut birthday pun. entah. faktor usia kut?

alhamdulillah dah habis minggu pertama sem kedua. banyak benda berlaku. contohnya 3 lecturers yg aku pilih, turn out into different lecturers. and im very frustrating. SANGAT!

so what did i do, i drop my section and add another section. unfortunately semua closed so when i'm going to add back into my previous section, tu pun closed jugak. within the seconds kot. haha. nak gelakkan sendiri pun ada. rasa mcm peribahasa yg dikejar tak dapat, yg dikendong berciciran. satu lagi mendengar guruh di langit air di tempayan di curahkan. lastly org tamak mmg selalu rugi. well, otak bm aku bergerak dgn pastas pulak hari ni.

banyak aku fikir. ni lah akibat tak bersyukur. lecturers lain bertukar tu mesti ada hikmah dia. dan aku tak dpt masuk ungs ni pun mesti ada hikmah dia jugak kan. takpelah. last2 aku reda je lah jadual aku dh makin kosong. 

just be happy je lah kan sem ni masih panjang uk diterokai.

future bday girl esok,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~