"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

11 November 2014

perlu ke perbandingan?


curik masa sikittt. sikittt je janji. esok ada dua kuiz muahahaha.

semalam tulis blog pastu post dr fon pastu dr semalam publishing ntah bila nk published ntah alamat mmg tak arr.

okay. saje nak luah. mesti student mama suka kakcik kan. sbb kakcik peramah. ritu dorg pegi berkelah students ngan lecturers. mama bawak kakcik. tgk the way kakcik upload gambar dorg mmg cam dh jd kawan rapat gittuw. siap panggil kak fatin lg. sbb kakcik tua setahun. bhaha.

pastu terfikir balik, masa taun lepas aku ikut mama berkelah ngan dorg gak. but well aku kan kdg2 introvert. so aku tak bergaul ngan dorg. melainkan dorg tegur aku. mesti dorg cop aku sombong kan kan kan? haih.

untung aa kakcik peramah. menci. sbb tu mama syg kakcik. bahahahah *ayat org jeles*

tak pun. bersyukur lah aku masih hidup dan ada mama, kakcik, family. bersyukur k bersyukur. tak perlu pun nk buat perbandingan. kalau shasya nak jd kakcik, sape nk jadi shasya?

so biar shasya je yg jadi shasya k. cukup. no need to compare.

salam sayang,


0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~