"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

12 May 2014

plan for holiday


okay cuti starts now! sampai masuk balik uia on 2 september. so aku merancang beberapa plan. mungkin aku tidak bekerja. mungkin kerja. entah. tengok mood k.

yang pasti bulan mei ni aku nak lepak2 dulu.
esok nak balik kuching.
rest setengah bulan. 1 jun mai melaka balik.
babysit rayyan sebab kak siti dah nak beranak.

seminggu je, lepas tu insyaAllah aku akan ke suatu tempat yg aku sendiri tak sabar nak tuju. for 10 days. with mama, papa, angah, nenek, anjang nak, cik em and cik jijah. kakcik dok rumah dendiam.
then balik dari sana kita start projek2 kita.

#ProjekBiskutRaya
#ProjekRenovateTudung
#Projek1Hari1Masakan
#ProjekMantapkanIman
#ProjekUpdateBlog *gelak gelak*
#ProjekDiet *eheh poyo*

tu je buat masa ni. apa2 projek ni either aku hapdate kat blog atau insta atau dalam hati dan mimpi. herherher. kbai.

p/s: siapa baca post ni, aku berniat nak tanya, kalau engkorang berniat nak kirim doa untuk aku doakan kat tempat yg aku nak pergi tu, boleh ke twitter @shasyasmin_ atau komen je sini, aku bagi lah pape email ke. insyaAllah.
salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~