"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

12 September 2013

Unitled 2


Shera ckp jgn sekali kali give up sbb persahabatan yang terjalin sudah terlalu lama. Sorry shera. Aku tk dpt nk ikut kata kau sebab aku nk give up. Aku dh give up. Mungkin aku bukan kawan yang baik. Mungkin dia mengharap semua kawan dia sempurna tapi aku manusia yg penuh dosa dan cacat cela. Jadi tak payah mengharap kesempurnaan aku untuk teruskan menjadi kawan dia. Aku penat sangat. Aku letih nak cuba pelbagai cara. Sakit. Yup. Sangat sakit. Sebab tak mampu nak tanggung, aku lepaskan dia pergi dan aku give up untuk menjadi kawan dia lagi. Maaf. Maaf kerana terhegeh2 berkawan dengan dia. Aku tetap akan doakan dia dapat kawan yang sempurna, bukan seperti aku.

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~