"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

02 April 2013

sorry babes :'(


aku masuk bilik. without bukak tudung. without tukar baju. without buat apa2 aku terus amek lappy. and here i am. kt lobby. lengkap mcm nk pegi kelas ni. dira kata aku perlu menulis. then nanti dia baca. yeke? but then, i felt beban terlepas after i wrote anything.

dear, sorry. aku tk terniat nak buat kau menangis. sorry aku terjerit dekat kau. sorry sangat. sampai satu tahap, sebising aku, ada masa aku perlu diam. aku perlu senyap. sbb otak aku bnyak loading benda. serabut. fikir apa pun aku tk tahu. tadi seriously aku tk tahu apa kena dgn aku. padahal before tu okay je kan? kita pegi mkn sesama. hahaha. pandai jugak aku belakon okay kan? but then kantoi jugak yang aku memang tgh tk okay. aku tk tahu since bila tetiba mood di rentap. aku tahu ada benda tk kena dlm diri aku. thats why aku diam. i need to think. but puas aku cari tk jumpa apa masalah itu. sbb otak terlampau serabut so aku pn tk tahu apa kena dgn aku. yg paling aku sure, there's catalyst. till now, i can't come out in mind, ntah apa benda yg aku pkey pun aku tk tahu. aku tetiba nak jadi diam, heartless. sbb tu aku boleh termarah dekat kau without aku sedar. dan aku tk nangis. maybe until i'll figure it out what actually happen in me. sorry guys. sorry susahkan korang. but i know, benda ni tk besar utk jejaskan persahabatan kita yang utuh ni kan?pelik tak kalau tetiba aku berubah jadi pendiam? pelik kan, sbb aku pun tk mampu nak membayangkan aku yg bising ni tetiba senyap. still, sorry teramat sangat. i'll try to be a good friend. kekurangan dan kelebihan tu mmg ada dalam diri manusia kan? so am i. terima lah segala kekurangan aku yg banyak ni. tapi korang kena tahu. walau apa pun yg terjadi. aku sayang korang dunia akhirat.

salam sayang,

2 Criticism:

nadira roslan said...

..keep writing syafiqah yasmin..^^

ASYRAF RAMLI said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~