"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

26 April 2013

something


anyone miss me? lalalalalala. disturbance punya soalan yg tk laku -.- puihhh. really miss to blog. aku rasa setiap kali post entry, aku ckp aku rindu blog -.- like derr. tapi memang weyh. i express my feelings in words. that’s why aku suka menaip. tak berblog, aku bermicro blog iaitu twitter *gaya along sebut*

ari ni aku rasa tk tenang. why? something kacau in my mind. i think i know. but don’t know why. haihh. hidup hidup. aku rasa hidup aku now busy gilaaaaa. busy dgn study? maybe. dah tu nk busy apa lagi eh? next week dh last class. yes. bahagia! muehehehe. final pun dh nak start. keluhan please HAIHHHHH. cuak sangat dgn final tau. takut harapan mama tk kesampaian. kalau result merosot, mesti mama kecewa! tkmau tkmau. takut bi and arab tk exit. hailaaa. pkey pun dh serabut. sorry no much to talk about. tiada perkongsian bermakna just keluh kesah aku je ni. dan untuk menyatakan bahawa aku masih lagi hidup, Alhamdulillah.

before aku mengundur diri, anyone yg baca ni. aku nk mintak maaf if aku ada buat salah apa2. please maafkan aku. nanti aku mati tak aman dalam kubur. if aku ada salah, nyatakan terus terang. its hard to accept but if it true, i need to accept it by hook or crook right? so just tell me if apa2 tk puas hati okay? thanks. much gracias. sorry again. zahir and batin.

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~