"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

07 April 2013

cerita kami berempat.


jyeahh *ayat favourite sejak menjak* first time kami keluar bersama. padahal lunch je pun. but it worth! with my besties aka my classmates which are shera, dira dan bila sayang *khas utk bila, jgn jeles :3*. those are my life, cherish my day. thanks guys. gila aku sayang korang tahu. best tau keluar menggila dgn korang. dh lah semuanya kaki bergambar. mmg padan sgt lah kita ni kan. so let the pics tell the story of us :)






















utk korang kalau membaca ni, aku nk cakap aku sayangkan ukhwah kita, sahabat till jannah kan :) aku gembira dgn korang. so sila maafkan segala kesalahan yg aku buat kt korang sama ada di sedari, tak disedari mahu pun buat2 tk sedar. hmmm. hee. aku tk dpt nk bayangkan kalau next sem kita tk sekelas. boleh banjir cfs bak hangg. taknak pikir dulu pasal tu T.T happy and enjoy ourselves yeahh :)

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~