"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

12 March 2013

takut Ya Allah :'(


since ptg td rasa tk tenang. hati tk tenang. aku tau kenapa. sebab hati ini mempunyai perasaan. kenapa aku tk heartless je? Ya Allah. aku takut sangat. kenapa perasaan ini too complicated. too hard to understand. and aku buat lagi perangai tk semegah. aku pegi cerita kat dia semuanya. semua kinda. aku pn tk tahu ape kena dgn aku berani tahap tk igt. pegi cerita mcm nothing happen. tp at least now aku boleh kawal lagi perasaan aku sbb dia tk jatuh menjunam mana lah. nasib baik. tgk lah setakat mana perasaan tu akan bertukar menjadi bosan. aku penat dah dgn semua ni. kalau sesapa tahu aku cerita pasal tu kt kau, confirm aku kena marah punya. lantak. janji aku lega aku dh bgtau. now biar masa tentukan. aku dh penat dgn semua nya. penat bermain dgn perasaan. sejak 2 3 minggu ni, aku dh bagi bnyak janji tk pasti. tolonglah. aku bukan hotsetap pun. hotsentap ada lah. aku takut nanti benda tu makan diri sendiri. mungkin bukan janji tp tu dh nama bg harapan kot. siot ah shasya. ckp tk reti nk tapis, semua nk lepas. sat g 7 tahun dorg semua tuntut acano? you'll just have 1 choice and let Allah decide the best for me.
My love are for Allah, His Massenger, parents, family and female's friends only. fullstop. aku malas nk fikir sebarang kemungkinan. aku just berharap Allah bg jawapan kpd persoalan aku. dh, aku tu aku dh merepek dah. dah, blah blah, tkyah bace post ni. bkn utk kau pun. ni luahan ati aku. sebok nk tahu. ngadu dekat Allah is the best. selamat malam.

please help me Ya Allah :'(

2 Criticism:

nadira roslan said...

..salam syaa..each entry you post will keep you calm and feel "whew..what a relief.."..but that's all..the only thing that will keeep you stay real calm is just The One..go for Him..He'll listening to you..and He'll the best answerer..*btukahayattu* btw..we'll always have your back..!! ^^ luv u sya..^^

Shasya Yasmin said...

diraaa. i love you more. love you all :) tahu korang sentiasa ada di sisi aku :) and thanks for the nasihat dira, thanks very much :)

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~