"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

10 March 2013

berjimba-jimbi


*the idea for the title was from kakak fizah* hai u’olsss. shasya, pelisss, behave *ayat pada amar suatu ketika dahulu*. okayy. nak cerita kisah aku berjimba. muahahaha. kehidupan budak kl? geli gila ayat aku -.- aku perempuan melayu terakhir lah. lol. fine. MEREPEK.

nak cakap ni je. last sem masa final sem, kami sebilik telah dilaporkan berjimba di mid sehari sebelum exam math. ada post dia aku tulis. carik sendiri kalau berminat! and now aku buat lagi -.- semua gara2 ana yg ajak aku keluar dan gara2 elaun cantik je nk masuk waktu dekat exam midsem -.- maka berjimba lah kami sebilik, tapi kali ni ada ain! yeayy. dan paling menarik, kami boria! tk paham, tgk gmbar di bawah. siap ada kata balik dari nasyid apa semua. apakahh? nak suwitttt pun masalah. haihh.

kali ni tgk movie lagi. mcm biasa. cerita dark skies, penerbit yg sama dgn sinister masa ktorg tgk last sem tu. tapi nasihat aku, jgn tgk dohh cerita tu. hahaha. igt cerita hantu sekali alien daaa. menyesal? dh nak tetido aku dlm tu. paling best? saat bergambar lah for sure. all those pics.



cukup marhaban tk :)


this what we call smss bonding :)

paling menarik kan, habis exam chemist tadi, kami berjimba lagi. maka duit2 pn berterbangan -.- aduyaii. dekat mid lagi. aku pun bosan weh nk menaip mid tu. mid terchenta lah katakan. kali ni dgn sheraa. pegi nk makan je. tu pun dh penat wehhh. penat mental fizikal akibat chem tadi. and paling best dpt hard disc. yeay. niat aku mmg nk beli pn dgn duit elaun tu. dpt masuk movie2. muahahahaha *gelak evil*



semua senyuman penat :P



KAMI

3 roses :)


about chem, doakan aku dohh. aku dh buat sehabis yg aku mampu tadi, in shaa Allah. aku dh selesai kerja aku, tawakal now. malas nk fikir, nanti aku mengeluh lagi haha. now kena focus on math and comp. and maybe arabbb. hmmmmm :P

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~