"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

25 March 2013

Alhamdulillah, it’s over!


bersyukurrrrr lah sangat ni haa tatkala apabila melihatkan peperiksaan pertengahan semester tu habis juga akhirnya pada hari bertarikh 24 mac 2013. haa kau, penangan apa sampai aku pun rasa bm aku tk betul ni uolss. penangan exam namanya sampai gila pun ye gakk!

so segalanya sudah berakhir. nak menyesal pun sudah tidak berguna lagi. tapi apa yang aku tahu, aku dah berusaha perform my best, in shaa Allah. so sekarang usaha aku adalah bertawakal kepada Allah. aku akan reda dgn segala result aku sebab tu adalah hasil usaha aku kan J itu rezeki yang Allah kasi, tak payah nk persoalkan sangat lah kann. semalam sempat berjimba lagi :) this is what we call berjimba tahap tak hengat dengan jubah bagai. and siapa kata jubah tak boleh buat benda2 tu semua. janji kita buat benda yang betul kan? tapi gmbar tiada atas2 sebab tertentu -.- muehehe

walaupun aku tak dapat jawab 2 soalan math tu. memang aku tinggalkan KOSONG kau. dari semalam soalan tu berlegar2 menghantui aku. Ya Allah, tolonglah hilangkan benda tu dari kepala hotak ini. T.T dah penat pkey exam tk habis2. haih. paling memilukan bila habis exam ni, rupanya banyak hw berbaris mintak disiapkan. baru aku sedar yang seminggu ini aku telah mengabaikan mereka. sorry sayang2 sekalian. alamatnya lepas exam, takde makne nya nk rest bagai. hw lagi bnyak menanti. belum lag ink kena survive subjek utk final karang! haih. aku perlukan seminggu utk pulihkan semangat. may Allah ease everything :D

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~