"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

17 February 2013

rumours di cfsiium.


ini namanya rumours yang ingin kita dengar sebenarnya. maybe ni adegan bebudak u, tapinya aku andaikan di cfs memandangkan aku ni kan budak masih belajar -.- rumours ni aku pun nak dengar weyhh. ada yg aku reka sendiri sebabnya aku nak benda tu berlaku :3 KALAULAH. hayatilah :

  • “weyh, dengar cite esok kelas semua batal sebab lecturers ada meeting kat Gombak.”
  • ttett ttett, massage received, inbox opened, ‘assalam. kelas physic hari ni batal ye. madam mc hari ni. tolong pass dekat semua student.’
  • semalam tertido awal dan tk sempat study quiz esoknya. keesokannya, “quiz hari nih madam postponed lusa.”
  • “hari ni dekat kafe kc makanan percuma. dorg buat sedekah amal jariah hari jumaat.”
  • “aku dengar2 fellow semua dah malas nk buat spotcheck dah.”
  • rebat rm200 utk smartfon sekarang dah boleh untuk student 18 tahun dah.

tu je yg aku mampu zahirkan dari kepala otak aku yang penuh dgn oxygen nih. baru balik jogging lah katakan *keningkening* tapi ada satu benda yg kalau boleh kita nak semua student dok cakap pasai nih. dan lebih indah lagi kalau ianya betul. apa benda? nie haa :

  • “BERITA TERGEMPAR. ADA ORANG CAKAP ELAUN DAH MASUK DAH!!!!”

tu seriously berita hotttttt. tak tipu. sape taknak dengar benda ni bak mai sini aku nk brainwash. tu je lah. selamat tinggal semuaaaaaaa :D

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~