"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

17 February 2013

ke-BUSY-an melanda.


busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy, busy,
NAMPAK TAK AKU BUSY?? kalau tk nampak, ada yg pendek umur ni gamaknya. *lawak tk jadi, sekian*

lately kinda busy en? nk online pun tunggu hujung minggu. tu pun kalau ada masa free dan RAJIN nk pegi lobby nk dptkan waifai. yelahh, bilik aku kan kat hujung dunia -.- mmg waifai tk panjang mana lah nk connect ke sini. sekarang ni aku boleh ckp aku busy dgn kerja segala mak nenek. workbook chemist nk kena sentiasa update. habis je quiz math, the next bala tentera tutorial next topic dah menunggu. comp dgn notes dia yg aku asyik tangguhkan aje *tgh carik masa* arab dgn bi aku hold dulu. tapi dlm kelas aku kena focus lah. bukan abaikan tp nk kena focus more on core course. tp aku nak sangat exempted the exam. Aminnnnn.

so nak buat bukti yg aku ni tk menipu. sila saji dan lihat gambar dibawah ini :



see? nampak en. betapa budak engineer ni memang busy tahap tak ingat. tk caye buat survey lah derr. gambar ni betul eh, bukan aku sengaja nk sepahkan. masa ni hari sabtu dan aku tgh buat tutorial math. then masa nk solat maghrib, aku tgk blek meja aku. MasyaAllah. cantekk beno rupanyaaa. then capai lah fon roommates aku dan capture. tp ada satu benda je. novel tu aku baru letak sbb nk amek gmbar. bak kata fizahh, “tunjuk sket budak engine multitasking”. foine dan inilah hasilnya. SEPAH bak hangg. ada laki nk buat bini ke cenggini. errr. *silence

p/s : menggila dengan ana dgn fizah lepas solat maghrib J





salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~