"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

06 November 2012

randomly thought



case 1 :

aku sedang meng’iron ‘ baju kurung mama. lalu seorang cousin tu melalui aku.

cousin : kak minnnn, buat apa tuu??

aku serasa hendak menjawab ‘tengah basuh baju’ tapi hanya keluar di hati kerana memikirkan cousin aku baru hanya berusia 5 tahun. sebelum dia hambar kan aku baik aku hambarkan diri sendiri!

case 2 :

anak : ibuu, paranormal activiy 4 dh keluar. nk pegi tengok.
ibu : anak kena jaga kak nor (bukan nama sebenar) yg tgh pantang. tnggu dia hbis pantang, lepas tu
       keluarlah.
anak : tapi tu sebulan lg. pa4 pun dh habis tyangan.
ibu : belilah cd dia nanti.
anak : taknak (keras hati nak mampos)
ibu : pegilah keluar. ibu dah tak kisah. keluarlah.
anak : …

agak2 anak tu nk keluar ke idak?? fikirkanlah wahai anak. *muhasabah

salam sayang.

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~