"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

27 September 2012

aku rindu kau :'(


friend,
kenapa kita begini? kenapa situasi kita jadi mcm nie. aku tknak pun benda nie terjadi. sampai aku rasa awkward dengan kau. kalau kau fikir aku bosan dengan kau, sumpah tak weh. aku tak bosan pun dengan kau :( 

dah 3 hari kau tk dtg bilik aku. padahal dah 2 malam aku tersempak dengan kau kt lobby, tapi kenapa aku rasa ego eventhough just say hai?? kenapa aku sombong sangat masa tu. and last nite, betapa aku mengharap kau duduk kt lobby but then, kosong. kau tkde pun. masa tu aku rasa like an idiot. aku rasa sedih. aku rasa aku rindu kau.

my beloved friend,
walaupun cara aku dengan kau tak sama dengan cara aku dengan kawan kita yang lain, tapi aku tahu kau lain drpd yang lain. cuma aku tk tahu kenapa perlu aku jadi begini. aku jadi segan, tak reti nk menegur kau. tapi aku jawab bila kau tanya aku. but i can feel that weirdness between us. kenapa susah sangat aku nk ckp dengan kau walaupun kita sekelas? 

aku rindu kau yang dulu. kau yang selalu datang bilik aku. kau yang selalu tegur aku. kau yang selalu usik aku. kau yang selalu duduk belakang aku sambil menyampuk. kau yg selalu text and call aku. aku rindu nama yang kau panggil aku dulu tu. walaupun aku tk pernah tunjuk kat orang. aku takut. aku takut orang tk paham aku. aku takut kau an orang lain ckp aku terlalu over. tapi Allah tahu isi hati aku.

we act like we don't know each other well. i know you have many friends that you even don't care about me but i do care about you. friend, if you know how much i miss you lately :'( sorry for all my wrongdoings toward you please?

Ya Allah,
kau peliharalah tali persahabatan kami Ya Allah. kau binalah ukhwah antara kami. sesungguhnya Kau lah Maha Pengasih dan Penyayang. Kau Maha Memahami isi hatiku :'(

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~