"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

28 June 2012

Tolonglah bagi wifi -.-


 

Dah masuk seminggu aku kat sini. Lama jugak peram entry aku nie. Wifi tk dftar lg. Sedih gilaaa. Hari nie aku namakan hari yg gila dugaan. Hehe. Awatnya? Sebab hari nie aku puasa sunat ! Alhamdulillah lah, nie second puasa aku di bulan rejab. Puasa tu okay lagi. Tang aku kena pergi bank muamalat tu dugaan betul. Pkul 11.40 bertolak, pkul 4 lebih baru balik wehh. Hangpa rasa penat ke idakk? Blek tu terus landing dengan stoking nya. Letih gilaa. Nk solat asar pun lemah. Take a nap kejap. 5.30 tu baru mandi and solat asar. Then tukar pin no kad atm tu. Usha result apt and ept. Alhamdulillah wlaupun tk exempted en. Tp aku trkejut bi level 5 -.- sbb aku kan memey lemah bi. Syukur lahh. Arab confirm lah level 1!!! Hehe. Ape lagi yg berlaku eh? Pegi koop, tag nama tu tk dijual lagi -_____________- jawapan yg sama oleh brother koop “stok tk smpai lg, petang nie atau esok” drpd khamis ritu, tu je jawapan dia smpai sekrang! Kelakar pun ada bila pikey blek. Lepas tu en, beli food kt café aisyah. Murah waa ckp luu. Tabik spring. Tp pedas sikit lah. Tp seriouslyyy murah! So berakhirlah hari nie. Esok nk dftr wifi and library. Then nk singgah koop lagi. Nk tengok jawapan yg sama atau sebaliknya? Sbb td tdo mimpi stok dh sampai -.-

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~