"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

10 May 2012

terima kasih UPU :)



goshhh, ini kali ketiga aku taip entri yg sama smpai aku pun dah naik muak, mata pun dah naik ngantokk *ada kena mngena ke?..lantakk lah ! semua tk di save, padan lah muka aku~~
tk kira, aku nk cerita jugakk..dahlah internet mlm td buat hal oww..UNABLE TO CONNECT TO THE INTERNET ! terima kasih internet -.- semalam kecoh orang cerita pasal upu diorang so aku pun berbangga diri berbesar hati ingin berkongsi keputusan aku..semua bermula di laman burung tweety *aku tau tk lawak ! khal ckp dia dpt uitm..eh, belum pukul 12 tgh hari dah boleh check?? upu nie saja je terlebih punctual -_______- "mintak link khal"..jeng jeng jeng..bukak guna IE, aduss, siput pun lagi pantas berlari meninggalkan kelembapan mu wahai IE, google chrome, mainkan peranan anda, terima kasih :) masuk kan num ic, 9..4..dan bla bla bla..tick on ipta and lepasan spm..then click HANTAR..dup dap dup dap..and the result was : *music please ?



sebenarnya masa dpt tu aku blurr..budak bio dpt engineering oii orang kpg..kesah apa, bio B en :) haha..eh eh, nie first choice aku kot..selalu orang dpt second choice..baek nye uia terima choice aku mama aku yg pertama (mama yg isi borang upu aku di rumah, manakala aku di kl..bila org tanya kenapa, MOM KNOW BEST)..second choice aku mama aku jugak about reka bentuk seni bina apa ntahh..aku lupa *sorry ! and aku dah dpt 3 geng in the same course and u ; cash, ikan and the latest one eli tp dia tk sure nk terima ke tk..yg masuk uia bnyak jugak, ada AINWANI, yeayyy *big cheer..dan yang sewaktu dengannya..okay okay, uia yee..OH NOO ada exam ARAB and aku tkde basic..tkpe, belajar dlm u eh..2 tahun je pun..tk lama mana..KOTT..terima kasihlah yg mengingatkan aku exam tuhh..aku HARGAI gila, sumpah tk tipu..bnyk aku dpt respons kengkawan di fb..ceh ceh ceh, berlagak pulak..boo shasya !

lama jugak aku duduk depan lappy..then ain im, "kau dah cek biasiswa belum?" oh, dah pukul 3 rupa nya..cek je lah en..dlm hati, 'kena mohon eh benda nie' *ala ala mara gitu (aku memaksudkan permohonan mara)..tp aku tk mohon pun..then the result was :



okay, tk pyh mohon, dia pilih sendiri..ALHAMDULILLAH..kali nie baru aku tk blurr dah..aku dah berdiri di atas carpet bilik nie..syukur gila..tk payah nk mnyusahkan aku yg tk berduit nih..tk kaya kan -.- sebab tu dpt..nanti kena keja sambilan pulak nk cari duit bayar yuran :P ecececehh, blah lah shasya..kerja 2 bulan pun dah bising !..baru aku sedar, aku nk masuk uia rupanya..terima kasih biasiswa sbb menyedarkan aku..nnti aku guna duit kau sebaik mungkin..kalau nk ikut ayat berlagak aku, aku nk sgt biasiswa sbb aku dah biasa..BERLAGAK KAN..untung parents aku tk payah keluar duit yuran dari aku f1 lagi..Alhamdulillah, rezeki Allah bagi dan aku sangat bersyukur menerimanya..terima kasih Ya Allah :')

so nanti nk cek surat tawaran uiam pulak..dlm fikiran aku dah list brg nk beli, nk tempah tiket lagi *ditanggung rm700 utk pergi balik..untunglaa duduk sarawak en DIAMLAHH..okay, aku dah exited nk bergelar seorang pelajar dan memikul tanggungjawab selayaknya..aku nk berjaya untuk zaman u nie..itu azam aku..YEAY, one cheer for me plis :)

p/s : buat yg tk dpt, rezeki anda akan ada juga dimana2..don’t worry..everything has a reason, and setiap perkara juga ada hikmahnyaa J

p/s 2 : fyi, entri ini ditulis pada 8 mei tapi baru dpt internet hari ini T.T 
salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~