"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

07 May 2012

kejadian di airport kelmarin !!



semalam kn aku kt airport, nk g miri..flight mama pukul 3 ptg, aku 4.30 ptg..so kena tnggu kejap dulu lah kt airport kn..then tetiba aku nmpak dua org budak, phycho gilaa..lelaki..pakai topeng power rangers and itik ke hapa..topeng kartun lahh..si sorang nie pakai seluar pendek, kemeja tuck in selekeh, tie dah ke belakang, sebelah pakai kasut sukan, sebelah lagi, kasut kerja hitam tu..aihhh? pelik benoo..sorang lagi pakai kemeja biru and seluar track..pakai seliper je..ape ke hey diorang tuu -.- dah terencat ke apa..then maen dgn budak kecik yg lalu situ..pakai topeng boleh cerita lahh, topeng kartun mmg budak suka..cuba bukak try tengok, ada budak berani dekat tk??

then diorang memulakan perjalanan..lepastu ada polis panggil..polis dlm airport tu..lepas tu 3 org lg geng mereka berpakaian NORMAL dtg ckp2 ngn polis tu..tetiba ada seorang pegang fon samsung and rakam apa polis tu ckp..nie mesti tengah buat assignment nie !
aku ngn kakak aku pun kutuk2 dorg..opss..tapi terkantoi dgn seorang nie..tidak lama kemudian mereka menghampiri kami..NOOOO !!! malas lahhh..dorg bg salam, aku mulalah buat muka toya yg bermaksud, "blah lah, mls aku nk melayan." tp tk terucap pulak..hee..dia tnyaa, apa pendapat anda apabila melihat manusia yg melanggar norma2 kehidupan bak 2 ekor budak dorg td lah..aku ckp dorg tu terencat ! kena rakam muka aku..tp aku tk heran pun lahh !! kakak aku tu pulak berani kutuk belakang je..dh depan, tau tknk ckp ape2..cehhhh..then dorang say thank you..welcome and semoga assignment korg berjalan lancar yee..*budak UNIMAS :)

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~