"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

18 May 2012

cerita hindustan paling . . .






sape tengok cerita hindustan ari rabu lepas tu? kt tv2..yg mula2 aku ingat khabi kushi khabi gham tu..ahaks..rupanya khabi alvida naa kehna yg bermaksud jangan ucapkan selamat tinggal..aku malas nk cerita panjang cerita nie..aku gtau pelakon dia je lah eh..ada amitabh bachan, abishek, shah rukh khan, rani murkejee and preity zinta..nama pelakon hebat kan?? dr mula cerita smpai habis aku ckp, "eii, buruknya cerita niee" bnyak kali aku ulang..tk tipu ! walaupun ada air mata belah kiri aku menitis part mana ntah..aku tk ingat..habis cerita tu, aku pun fikir..tu apa pengajaran dia??

curanglah untuk mencari cinta sejati !

kenapa aku ckp begitu? korg tengok sendiri cerita nie then korg akan tahu..tk puas hati pulak aku nih..haha..nasiblaa..
sabtu nie ada milenge milenge *shahid kapoor and kareena kapoor kt tv3 and prem apa  ntah tajuk dia *hritik roshan dgn kareena kapoor kt tv2 rabu nty..BEST ! YEAY !

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~