"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

10 April 2012

cerita sedih hari ini :'(



hari nie igt nak jadi ceria tau tp ada satu benda mnyebabkan mood merudum kejap !
haih..sy tahu mengeluh tak baek tp sy nie insan yg lemah..tidak sempurna semua..rasa nak nangis tadi, betull :'(( huhu, semua selepas balik dr institut memandu kota gading !
begini ceritanya : hari nie kapten ambil pukul 7.30 ( dlm sms ckp pkul 8 ! biasa dah dgn masa dia, hehe )..smpai sana berlatih lah apa semua..tp rasa mcm semua benda tak kena, benda dlm litar tu lah..bukit hampeh, side parking teruk, 3 pointer hancur..apa kena ngn aku nih? dah lah hari ini aku ada pra ujian ngn hj daud..cm mne nie? cuak gila..punya lah aku doa gila2 td..tp bnyak gila kena tegur tadi, nervous kott..dlm litar dia kata mmg out semua..part bukit tu, yg pelik org slalu terundur belakang tp aku bkn slah kt situ, aku park ats bukit tu tak cun dgn tanda yg sepatutnye..kerata terbelakang sgt..hj daud bg peluang, undur and naik blek but still tk reach penanda tu..dia bg can kesian utk undur kali ketiga bru cun and turunlah bukit tu..lepas tu, side parking cantik dah tp bontot kereta terlepas ke line kuning belaka..arghhh, tensyen nyee..3 pointer tu, time belok ( point pertama tu ) aku ke kiri sgt menyebabkan, tyr aku atas line dan jd lah BATAL..haih..atas jalan, aku bnyak tk berhenti kat atas tmpt yg patut berhenti and slow sgt drive ! bak kata hj daud, tk berhenti means GSM ( gagal serta merta -.- )..dah lah jalan dlm latar aku tk pass then aku kata aku tk pernah try lg..takkan nk ckp, "kapten tk ajar pun" hadui..yg exam aku bkn kapten..dia dah baek2 ajar aku selama 3 bulan nie tk kan selamba badak aku nk kutuk dia..yee, dia mmg pelupa sikit tp hihi, takpelah..nasib baik last week, aku mintak dia ajar aku laluan A dgn B sbb dia mmang tk tunjuk lg pun..dia igt dia dah ajar kot..hehe..nasib baik hj daud tk check apa patut buat before drive tu..sbb aku lupa..dlm 3 bulan, aku buat sekali je time 1st time drive..lepas tu aku tk buat dah..mana tak lupa ! lepas nie kena study balikk..hj daud puji 1 benda je iaitu cara aku main gear -_________-..tu je? erghhh..belum test jpj aku dah fail tp aku terima dan fkey hikmah dia..mungkin if aku dah lulus pra ujian, aku akn rasa diri aku hebat sgt dan buat maen2 je nanti..bila aku dah fail nie, baru aku akn rasa bersungguh utk membuktikan, yg aku takkan fail lg..insyaAllah..doakan jpj test moto and kereta on 20 april nie :) hope lulus, aminnnn.....

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~