"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

26 April 2012

bershopping sakan !



ada peristiwa best hari nie..BEST gila bg seorang perempuan lah :) anda perempuan? siang tadi sy berjaya memasak ayam masak merah walaupun puasa :) haha, tapi tu bukan ceritanya..ayam masak merah tu sekadar interframe..weehuu..camni, petang tu masa mama balik keja mcm biasa 5 petang lebih plus plus..then mama datang exited bawak 1 beg s.e.s persona *kedai kain plus baju muslimah..mama tunjuk ah kain mama beli..mama kata murah murah..exited lah kan tadi dpt 1 kain, aku pilih kaler purple..then mama cerita lah dia dengan kengkawan pegi sana siap kwn dia sanggup pegi balik semata mata nak beli kain tu..mama plan nk pegi sana ngn kitorang..fikirlah bila masa sesuai..fikir punya fikir, mama kasi 5 minit je ktorang bersiap and pegi wisma hopoh time time jugak..exited punya pasal..gaji mama pun dah keluar semalam en? he he he, ape lagiii..kami pun terus ke sana..pilih punya pilih, banyak gila..sumpah rambang mata dohh..last last aku beli 4 pasang kain..ada colour purple ( purple lg -..- ), merah ( hot pulak ), pink putih, dengan hijau :) best kan dpt bnyak kain? kalau aku kira, aku dah ada 10 kain tahun nie -.- bajet bajet untuk guna masuk u nanti..kalau dpt u kan? hehe..memang aku happy lah beli kain hari nie..smpai mama ngan kakcik tak habis lagi bukak kain, bergaya dengan kain mereka..aku? duduk blogging sebelah nanti and kain aku tu dah lipat semua..tga fikir nk beli tudung pulak..duit oh duit !

p/s : takde gmbar, sebab mim alif lam sin :P

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~