"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

04 March 2012

obsesiku by aqasha (:



jom nyanyi dengan lagu nie :)


matamu, bibirmu, pipimu dan juga senyummu,
membuat aku lebur,
hanyut di dalam ghairah,
kernamu...

tubuhmu, harummu, hatimu, oh semua,
aku mahu...

inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu,
luahkan perasaanku,
dan membisikkan,
aku cinta kamu,
hati akan asmara di setiap pagi harimu,
dengan harapan agar kau tahu,
semoga kau tahu,
ku gilakan mu...

auramu, membujuk rayu hatiku,
sering bergoncang jiwa ini,
siang malam ku gundah,
tiada melihat wajahmu,
ku rindu...

tubuhmu, harummu, hatimu, oh semua,
aku mahu...

inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu,
luahkan perasaanku,
dan membisikkan,
aku cinta kamu,
hati akan asmara di setiap pagi harimu,
dengan harapan agar kau tahu,
semoga kau tahu,
inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu,
luahkan perasaanku,
dan membisikkan,
aku cinta kamu,
hati akan asmara di setiap pagi harimu,
dengan harapan agar kau tahu,
semoga kau tahu,
ku gilakan mu...
salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~