"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

02 March 2012

maktab batu lintang??




saya berada di maktab batu lintang ! bila? sekaranglah~~dari tadi saya sampai,saya sangat asyik mengedit blog baru saya ini dan saya berikrar untuk lebih bertanggungjawab terhadap blog saya ini :)
ape saya buat kat sini? adekah saya sudah mengambil keputusan untuk jadi cikgu??eh, taklah ! sebenarnya kakak saya ajak pergi wisma seberkas untuk beli fon baru dia..memandangkan mktab dia sangatlah dekat dengan wisma seberkas,ade ke patut dia suruh saya naik bas dari rumah..respons sy, "GILA!"
haha,saya tak retilah naik bas,LRT boleh lah..haha..kalau ade orang teman takpe gak,tapi sorg2 buat sy cuak lah..so saya ambil langkah selamat dengan ikut dia pergi maktab..dia pergi kelas,saya pergi duduk lepak kat kafe and bila semua orang pkai baju kurung, saya je pakai baju t shirt tp bkn t-shirt biasa tp made for Genesis crew only..tp still pelik sbb pkai jeans bagai..haih,,mcm org asing okay..pandanglah semua orang,yee, sy bukan org maktab sini  -.-
terima kasih !
salam jumaat btw :D

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~