"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

02 March 2012

assalamualaikum :D

okay..macam dekat tajuk tulah..kita mulakan dengan assalamualaikum..di sini saya ingin memaklumkan bahawa ini blog baru saya..saya sebenarnya sangat addicted dengan blog..tapi nie pun baru nak start sebabnya : blog lama saya, saya dah tak reti nak setting ape sume..pening sangat so saya decide untuk buat a new blog but still under the same owner and email..kirenye if saya login,saya akan ada 2 blog..lagi pun,blog nie pun masih kosong lagi..followers pun takde lagi..takpe,nanti saya tambah followers..memakan masa lah kan?haha..okay,itu jee buat masa ini..

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~